התמונות שאהבתי פעם, אלה שעכשיו ומשפחת גנטק.

נתחיל מזה שלמשפחת גנטק תמיד שמור מקום חם חם בלב שלי.
נטלי (האמא) מעין גדי, למדה כיתה מתחתיי (לא שיכבה, כיתה. יש רק כיתה אחת בכל שכבה בעין גדי).
אהבתי אותה אז ואוהבת אותה היום. היא הקימה כזאת משפחה לתפארת. כל פעם אחרי מפגש איתה אני נפעמת מהאמא שהיא. שאני גם רוצה להיות. אם אתם מכירים אותה – זכיתם.

בכל אופן, נטלי דואגת להצטלם (אצלי) מידי כמה שנים. הפעם אני אמרתי לה "נטלי – ביקור הבא בעין גדי – צילומים". מייד היא ענתה "סגור".

atara-moshka-9825

atara-moshka-9915matt

פעם אהבתי את התמונות המושלמות. כשכולם מסתכלים על המצלמה, עיניים פקוחות לרווחה. הפה במקום הידיים, כולם מחייכים… עם הזמן והסגנון שלי שהתגבש, למדתי מה שבעיניי חשוב במקצוע שלי – לתעד את החיים עצמם.
המבטים, הפרצופים, ההוויה, הקשר, הרגש, הנגיעות הקטנות.

למה אני כל כך אוהבת לתעד את המשפחות בטבע או בביתן? כי שם הן מרגישות הכי הן.
הכל יוצא החוצה – הכי אמיתי שיש.

atara-moshka-0079
תגובות על תמונות שאני מעלה שהמגיבה לא מכירה את המצולמים כמו:
"כל חיוך פשוט פורץ החוצה
האושר שלהם פשוט גורם לי לחיוך ענק!
הצלחת לשמר להם זכרונות מדהימים"
הם ההוכחה שאני מצליחה.

atara-moshka-9803

עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לעבור תמונה תמונה ולצלול אל תוך הקסם של משפחת גנטק !

לפרטים נוספים על צילומי משפחה מוזמנים לאתר http://www.ataramoshka.com

או במייל: ataramoshka@gmail.com

או בהודעה לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Atara.Moshka.Photography

להשאיר תגובה

