אמא.מיילדת.אמא.מיילדת.אמא

תכננתי לא לעבוד היום.

בכל זאת, ליעל יש יום הולדת, כבר חופש גדול, אפשר ללכת לחגוג כל המשפחה יחד מהבוקר. יום כייף.

אבל עבדתי. ככה יצא בסידור. חלק מהחיים הלא צפויים לגמרי של מי שעובד משמרות. הודעתי ליעל שלא אהיה וסיפרתי לה למה. היא התאכזבה אך מייד התעשתה ואמרה לי "טוב אמא אז תספרי לי אחר כך מי נולדה ביום ההולדת שלי". הסברתי לה שזה לא צפוי, שאני מקווה שיהיה לי מה לספר ויצאתי.

מאוד קיוויתי שיהיה לי סיפור טוב ואמיתי לספר לה כשאגיע חזרה הביתה וכך המכה של חסרוני תכאב פחות או אפילו תהפוך לליטוף.

המציאות חיבקה אותי. אותנו.

ממש עם תחילת המשמרת קיבלתי אישה מדהימה (עם משפחה מדהימה). אפילו סיפרתי להם על יום ההולדת של יעל והם רצו לראות תמונה. הראתי להם מה הכנתי לה בבית וכמה היא מחכה לראות מי תיוולד ביום ההולדת שלה.

איזה פלא, כשרוצים משהו כל כך ומקווים אותו, הוא קורה !

נולדה בת. מדהימה ! היישר אל תוך כפות ידיי שחיכו להכיל אותה עם כל כך הרבה אהבה. היתה התרגשות גדולה. של כולם. מורן צילמה אותי עם התינוקת כדי שאוכל להראות ליעל בתי מי נולדה בדיוק ביום ההולדת שלה.

בסוף המשמרת חזרתי הביתה מרוגשת היישר ליעל שהיתה קצת עצובה כי לא הייתי איתה כל היום ומייד אמרתי לה שיש לי משהו להראות לה. היא מייד שאלה – "עזרת למישהי לקבל תינוקת ביום ההולדת שלי?" (היא כבר מתחילה לדבר בשפה שלי) הראתי לה את התמונה. היא כל כך התרגשה וביקשה שאמסור לאמא שעכשיו היא והתינוקת יכולות לחגוג ביחד כל שנה ולהיות חברות.

כבר 8 שנים אני אמא, 8 שנים אחות, ממש בתחילת דרכי כמיילדת. לומדת כל יום עוד קצת על הכל. מה שלמדתי היום הוא שגם לפעמים כשלא נראה, הכל מצליח להשתלב בצורה מושלמת ואיכשהו, הדברים קורים כפי שהם צריכים.

בערב הספקנו לצאת ולהנות מזמן משפחה חגיגי במיוחד.

מזל טוב מורן, אלון וכל המשפחה המדהימה שלכם !

היתה לי זכות גדולה להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

ומזל טוב ליעל שמבינה גם ביום ההולדת שיש לה אמא. מיילדת.

(הפעם השארתי את הצלמת בצד).

13718170_10154342275824158_344677586_o
לזה התעוררה בבוקר
13695705_10154342274609158_2086822961_n
בדרך לחגיגה
13692262_10154340670019158_136989577_o
כל המשפחה במסעדה

 

להשאיר תגובה

