י ו ל ד ת

זאת לא סתם קלישאה – לכל סיפור יש 2 צדדים! תמיד תדרשו לשמוע גם את הצד השני.

הנה הוא לפניכם, קראתי אותו בנשימה אחת, התרגשות גדולה ועיניים זולגות.

 

"סיפור לידה שלישית, אחרי שני בנים, הייתה לי בבטן בת, הריון מרגש, מפחיד, מלא צפיות, מלא אהבה

אז את תחילת הסיפור כבר קראתם, כמו שעטרה כתבה, ככה גם אני ידעתי שאני רוצה שהיא תיילד אותי.

כשהיא קיבלה את תואר המיילדת אמרתי לה : "או, עכשיו אפשר להכנס להריון"

אחרי שהבנתי שהיא מתחילה לעבוד ב"הלל יפה" ב 15.5 ידעתי שזה יקרה. אני הייתי מייועדת ללדת שלושה שבועות אחרי תחילת העבודה שלה שם.

כמה ימים לפני הלידה שאלתי אותה מתי היא עובדת שבוע הבא, והיא אמרה שבראשון ושני משמרת בוקר.

התעוררתי ביום שני ב- 6:00 עם צירים וכתבתי לעטרה את ההודעה ש"נראה לי שבקרוב אנחנו נצא להלל יפה", היא ענתה שהיא גם בדרך ושאלה מה קורה? עניתי שיש לי צירים כל חמש דקות….

6:40 יצאנו מהבית וב 7:00 נכנסנו לחניה של בית החולים, אמרתי לאלדד שהנה הגענו בדיוק לתחילת המשמרת של עטרה.

נכנסנו לקבלה, נשכבתי לבדיקת מוניטור ואם יש תחילת לידה, הופתענו לדעת שיש פתיחה של 8 ס"מ… (בשתי הלידות הקודמות לא "זכיתי" למוניטור ובדיקה של כמה הפתיחה) נאמר לנו שתכף יבואו לקחת אותי לחדר לידה. הזכרתי לאלדד שיבקש חדר עם מקלחת, הוא פותח את הוילון ומבקש להזמין חדר עם מקלחת ונוף לים…

IMG-20160602-WA0045
במיון, 8 ס"מ

ואז הזכרתי לו שיבקש גם את עטרה, הוא ביקש ואני שומעת שהאחות עונה לו: "אבל עטרה רק התחילה לעבוד פה" אני:  "תגיד להם שאני יודעת ועדיין אני רוצה אותה!"

הגיעו עם כיסא גלגלים, מסיעים אותי במסדרונות לא מוכרים, ימינה, שמאלה,ימינה, שמאלה

 ואז אני רואה אותה

 עומדת,

מתכוננת להגעת הבת שלי,

 מתרגשת,

קרן שמש של בית חם,

 בית משותף שהוא עין גדי,

ילדות משותפת, זיכרון חזק מהזמן שזה התחיל אצלה האהבה הזאת.

אנחנו בכיתה ד' או ה' ויש שיעור שכל ילד בוחר נושא אישי ועושה עליו עבודה. אני כמובן עם האהבה לבעלי חיים עושה עבודה על דולפינים ועטרה עם אהבה לתינוקות בוחרת נושא אישי על מיילדות…

היא מתמידה עם האהבה הזאת, לומדת, יולדת, מתלמדת, יולדת שוב, עושה סטאג', יולדת שוב ו….נהיית מיילדת. אז ברור לי שאני רוצה אותה, שזה אצלה בדם כבר מזמן

ואז כל העולם שלי מתקבץ אל החדר הזה שמתמלא באהבה וביטחון וזכרונות.

עטרה רגועה, תומכת בבקשות ללידה טבעית+ שלי, גם כשמגיעים לבדוק את המיילדת החדשה שהגיעה לעבוד אצלהם… עטרה נשארת ותומכת בהחלטות שלי, מסבירה הכל בברור ובפשטות.

מחילה להתכווץ, עטרה מזכירה בדיוק ברגע הנכון להוציא אוויר, ובפווווו אחד ארוך במיוחד יוצא לי כל האוויר וגם הנשמה המושלמת בשבילי שהייתה בתוכי 9 חודשים.

תודה לך, עטרה, על השלווה, הביטחון, החום והאהבה. עזרת לחוויה המדהימה הזאת להיות כל כך עוצמתית בטוחה וחלקה.

אוהבת אותך

(מחכה להשלים את החוויה עם צילומי ניו בורן ומשפחה…)  "

IMG-20160602-WA0050
אחרי 9 חודשים של ציפיה
IMG-20160530-WA0017
הרגע הזה

20160530_111851 (1)

20160530_111835
כשהאושר משולש
IMG-20160602-WA0044
שלמות
IMG-20160602-WA0046
תודה על שני בנים ובת
IMG-20160602-WA0047
עם סבתא רינה

 

להשאיר תגובה

